24h購物| | PChome| 登入
2005-05-03 23:16:09| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

bintan.遊感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說第三次去singapore時,因為expect短期內唔會再去,而且又有假,岩岩完左個大proeject想relax一下,於是,一個人,去左bintan

係呀,係第一次一個人on purpose甘去一個地方旅行,relax

雖然只係stay一晚overnite, 感覺都幾得意


bintan actually is part of Indonesia,由singapore坐ferry去只需一個鐘,不過程船好金,去程個海好rough, 好想吐...唯有不停食話梅薑

去到, 我住既係mana mana beach resort,係全個bintan resort area最平的,一間小屋(可for2人)約hkd 400,好原始下,都幾有feel既~ lodging後去reception打聽下bintan有mug好做,發覺原來我去時係一月中,season不宜scuba diving or water sport....死火! 而且去果日仲天陰陰tim.....灰...


結果,我一個人包左架van仔(hkd 130左右,for 4 hrs, fair enough!),去左一個離resort約45min車程既小漁村,體驗一下漁港風情,之後去左dup骨,行下好有bali風情既soveniour village,又一nite lu....第二朝去beach,訓係沙灘椅上聽音樂同埋heah


如果下次summer時份去singapore trip,我諗我會再去多次bintan玩water sport,圓左個心願(雖然,我從來唔玩water sport的....)

台長: kkwlam
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文