24h購物| | PChome| 登入
2006-03-18 13:22:45| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Round 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於考完個mock  真係好辛苦
但知到自己未盡全力  成績一定好差
唉..





serene 我寫左信比你啦 不過未寄
你要等我呀





lee 幾日 整紀念冊 當比個break自己








星期一 就要開始好比心機咁溫書啦






lee排好多野諗 成日都訓唔到覺
我諗自己係好緊張 唉..






星期四  去左 整頭 ..電
聽到個髮型師話佢有個客又係考會考
太緊張 搞到有”執”頭髮冇左
好似鬼剃頭咁   
雖然我唔知佢講既係真係假
但我聽到真係驚= ="
我唔想冇頭髮呀!!






台長: K ittY
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文