24h購物| | PChome| 登入
2003-11-08 01:29:19| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

驚喜一刻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係lawlawの16歲大壽,
大過女lu...哈哈~~
唔好咁細佬女喇!
琴晚仲一齊駁線打比佢tim~


放左學就同lawlaw係沙田行一陣,
一見到我就眼甘甘望住我,
鬼唔知你想做咩咩...
不過我為左比surprise你,
當然扮冇禮物比佢啦!
行到差唔多,就搭火車去大埔補英文。
補完,我地就出返沙田去食味千拉麵..
有我啦,lawlaw,nic,糖,河童,阿俊,
咁kat就冇去食,係大會堂o個頭等我地..
咁之後阿俊去搵佢先..
nic就厄lawlaw我走左,
其實我係去會合佢地一齊買蛋糕!



買完之後,call返河童o黎,
簽晒名,咁我地就去中央o個邊,
好彩o個個唱歌ge男人仲係度,
趁lawlaw未到,
kat同河童就走過去叫佢一陣唱生日歌啦,
當lawlaw駕到,
生日歌就起喇,
o個度咁多後生仔女,
其實都有d尷尬,
不過都有人拍手ga!


lawlaw就呆左,
仲要企左正中間呆左..
(我係佢都有d唔知點咁~哈哈)
之後坐左係度..喊!
(真係好感動,搞到我都眼濕濕)
咁我地就拉返佢返黎,
切蛋糕啦,仲比左件唱歌o個個男人tim~!!


一路食,一路傾計,
最好笑就係話送個lego公仔比佢,
佢仲以為真tim,
點知,一拆開...係阿kat新買既鞋,
勁好笑^v^€~~
之後真係比份真野佢..
佢就當然好開心啦...


咁我地成班一齊傾真心話,
講左好多野,
講大家對大家d感覺,
全屬真的,絕無虛構!
聽到lawlaw,kat,nic d說話,
我真係認唔住喊,太感動了!
仲又笑又喊tim!



我,kat,nic同lawlaw識左都唔係好耐,
但係我地就係度喊,
相反,糖&河童識左佢咁耐就冇喊,
不過我好似見到佢地眼濕濕ga!
阿俊就更加唔駛講,佢點會咁..感性丫!
傾到11點幾就走lu...



lawlaw一定好surprise啦,
哈哈~~佢諗住我地好多人都走晒,
但係...我地原來...
為佢準備左e個咁驚喜既surprise!
e個咁戲劇既生日,正唔正先..?!
不過我知道佢真係好開心..
我真係好希望我地永永遠遠都咁開心,
我好愛你地呀..^3^
friendship 4ever~**

台長: KiT
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文