24h購物| | PChome| 登入
2003-08-17 23:46:20| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16-8-03~17-8-03

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<16.8.03>
今日返2pm,
早左出門口,
因為lawlaw打黎話出左糧,
所以我即刻去新港城禁$$,
叫埋amour出,
唔駛一陣.我已經用左差唔多$100喇..!


早左少少返去209,
因為boe一早比人out,
所以返去陪下佢!
超大雨啊!!
所以叫boe黎車站接我啦~


之後咪返工lor...



我唔知你係咪講真,
你好似玩咁...
我真係唔識分呀!!
be serious la~



放左工就同tong,lawrence去shatin,
等埋lawlaw一齊出黎,
我地就去左西田食野..
之後就走lu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


<17.8.03>
今日返3個鐘就比人out左喇..
點解?!係我自願ga,
因為實在太累喇~
所以同ada傾左陣,
我就走返crew room訓,
我仲打比河童叫佢快d返..哈哈!!
之後訓左2 hrs..


then河童返左黎喇..
吹下水,去左買杯麵食..



好快,佢地都放工lu...
由佢地放工開始,
成班就係crew room玩到極癲,
我笑到好肚痛,
又打架,又玩串咀...哈哈!!!


then我同kat就出左mk shoppping,
我收獲都唔錯呀~!!
行行下,見到heaven,
佢竟然差d講唔出我叫咩名,激死!
咁我地行完,就上左新世紀,
又見到heaven,
之後san都係度,
咁我地就係m記門口嗲左陣,
then上左美心坐係度傾,
點知之後...xxx 黎左..
我地當佢透明...
我地走左..佢仲打黎,頂!!><


冇$$喇又...唉~~~~










點解佢對我好似一時一樣....?!
究竟點ga?!

台長: KiT
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文