24h購物| | PChome| 登入
2002-07-28 17:57:27| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

實習第十三天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  對於我來說,今日簡直係惡夢--存在o係真實世界既一場惡夢。

  一早起身遲到就唔在話下。下晝開左一套新圖黎畫,一組四張,共三組,於是我就負責畫左上方既三組,可惡既係由頭錯到尾,仲個個錯處都係嚴重到冇得修改既地步。唔通杯齋啡真係咁勁,可以令到人完全集中唔到精神?而家仲要毀撕滅漬,唔方以畀老闆發現,否則我個學長就會畀人鬧。最後剩返半個鐘放工,乜野都唔敢做,做多錯多,都係聽下人地打牙較,等收工好過。

  早餐一杯豆漿,午餐三文治一件、一杯咖啡,放工就超級無敵餓啦,約個frd食飯,點知佢又遲到成廿幾分鐘,話訓著左又聽唔到電話響,仲問我點解唔約邊個邊個,去長榮路食飯都怪我唔渣車,焗鬼氣。三分鐘既路程,渣車反而要五分鐘,你[支力]ge,唔係係傻呀嘛?我夠[支力]囉。算~道不同,不相為謀,連話題都唔岩,以後大家食自己啦。

PS.長榮路開左間許留山,突然間諗返起以前同leeann去香港,食足三日雪蛤芒椰布甸,超懷念呀。而家仲打八折,唉~leeann如果o係台南,我地就可以去食啦><。

7/15

台長: ~KitKit~
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文