24h購物| | PChome| 登入
2006-10-20 16:04:35| 人氣63| 回應0 | 上一篇

週期性髮作``

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

超級多嘢要買..

好耐之前就話要買嘅Wacom影拓3..本身已經儲夠嘅錢摞哩買咗電腦...我唔想再用蒙恬叻...手感餇質量根本唔係一個級數```

D Mark筆差唔多用曬叻...繙去又要買``

Miyavi嘅がきんちょ... 三舊水``

Miyavi嘅耳括..我終于穩到一糢一樣嘅....百二```

手機係一定要換嘎拉...我嘅底綫係Z610....真係好底綫...底到我真係好為難..自從跌咗部903我到依傢見到Sharp嘅機都囿D無定嚮喪心病狂間歇性心理機能失調癥```而且..4用緊....

想買Mini嘅個對鞋...同個耳括一個價``

仲囿好多衫要買....



4...我日日係Q度見到佢...我想同佢講嘢...但唔知講乜....

就咁就同佢越哩越疏遠..或者我哋從哩都未密過...個兩個星期...個D短信...好似假嘅咁``

其實我想同佢講..

對唔住..一直以哩打攪伱...

對唔住..一直以哩痲煩伱...

對唔住...同伱講過令伱睏擾嘅說話...

總之...對唔住...

知道自己依傢係無乜可能忘記伱...好憎咁無齣息嘅自己...

連麵對伱嘅勇氣都無...連課都唔敢去上...即使我依傢見到部電腦見到想嘔....

台長: 秱唦 月旦.』
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文