24h購物| | PChome| 登入
2006-02-17 22:05:58| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歌唱比賽(初賽)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天不打算用書面語打日記,嗯,因為我想試下用口語嘛!!

今日係歌唱比賽既初賽,經過咁耐既訓練,今日終於可以大展歌喉了。^^

但係,今日放左學後我要開會,所以音樂老師安排我同甘仔第一隊唱先!!

"下?不是嘛!!我地係第一隊唱?"我聽到後既第一個諗法!!好驚啊!!>.+

我企係台上,個心跳得好快,好緊張啊!!

為左舒緩一下緊張既心情,我向台下既同學仔揮下手,係台邊行下咁囉!!

但係仍然無減緊張心情bor~~點算呢??

而且...我...我..仲未記熟歌詞呢!!

我同甘仔本來合唱"活該"嫁,但係到最尾果日先知cut唔到聲,要臨時轉歌.....

轉唱"約定",但係一晚又點記得晒d歌詞wo~~~ =.=

又加上緊張,所以.......

純音樂終於響起了,即是說要開口唱了,係甘仔唱先,但係佢個咪居然有問題!!

下面d人完全聽唔到佢唱,雖然係咁,但我都要唱落去....

唱到中段,我唔記得歌詞.....好瘀啊!!

不過,miss都俾多次機會我地,(話個咪唔得,所以米有多次機會囉)

而呢次甘仔個咪係ok既,咁米再唱多次囉!!

而我唱到中段,都係唔記得歌詞,-.-,只好咪嘴,扮下口型,等甘仔來唱。

唉...我地真係未試過咁瘀囉!!心諗著一定入唔到決賽啦,點知公布時,佢地話我地入

到wo,哈哈,有無攪錯啊!!^^

都好既,俾多次機會,我地會表現返好d!!下次決賽我地一定要表現得好d,唔好再咁

樣.

甘仔,我地要俾心機啊!!

跟著就我自己獨唱啦,都係好緊張囉!!表現有點失準...而競爭又大wo,我諗都入唔到

圍啦!!不過,唔緊要啦,志在參與而已^^

p.s3月去唱k啊!!邊個去啊??去同我講啦!!

台長: HOHO
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文