24h購物| | PChome| 登入
2005-07-09 21:15:02| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

因為你地...令我增tim唔少笑聲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日都幾開心wor~~因為好耐冇見同就黎要去美國讀書ge Welles都有黎團契呀~~仲有就係比我更傻ge kelvin仔都冇放我飛機,係遲到咁解je.不過遲到總好過冇到a ma..係咪先~~哈哈..今日有好多新朋友仔黎咗,搞到我今日領詩戈陣都有少少脅埸tim,可能因為太耐冇係團契領詩掛..本身預備咗一首歌係for有新人黎時領ge,不過估計唔到有咁多新朋友黎同埋我冇攞到d歌詞..so就領唔到lor..不過唔緊要啦~~常常喜樂都幾好丫..hee..hee..
完咗團契之後宏業話要同welles夾下首"天地情",戈首歌真係好用氣去唱,都唱得幾辛苦下架..最慘就係要我自己獨唱一段a ma..雖然我係好鐘意唱歌,but要我對住支咪,仲要自己一個唱真係冇乜信心囉~~好彩有你地"磅"住我先冇咁驚jar.不過係練詩ge時候真係幾搞笑下..kelvin仲好快學識咗首歌..果然係有潛質a下..佢同阿鵬係我身邊唱.我聽到佢地唱又忍唔住要笑啦~~不過佢地都唱得幾好ge.鐘意搞d特別ge唱腔a ma..又係幾得意ge哈哈~~
仲有今日我真係比小聰佢地搞到我就黎笑爆咀啦..係度扮我d笑聲wor..睇度佢地扮我真係好攞命,不過我都唔知點解我一大笑就好似"烤喘"咁架,最令我估唔到就係小聰竟然會發現咗我呢個祕密..以後我一笑佢又會係度扮我架啦.哈哈~~不過有時有呢d朋友係身邊的確加tim咗我唔少歡樂ge.總之今日就係好開心啦^^..多謝你地帶比我咁多歡笑聲呀!

台長: 吉百利
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文