24h購物| | PChome| 登入
2004-09-13 07:52:33| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好乖喔~~溫書

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天飛同盼盼上左黎我屋企溫書喔~~..大家溫書時雖然有傾有講..但係我地都有好比心機家..
我同盼盼唔識D野.都係飛佢?我地的..~~我同盼盼無啦啦話唔可以同飛傾計..如果唔係大家要比對方車錢喎..
不過好多過左一陣..大家都忍唔住了...因為我同盼盼都有野問飛..哈哈..所以話..飛係我地心目中幾重要..
冇左佢真係唔得喔~~..我地溫左兩個鐘到..就睇碟了~~.其實話溫左兩個鐘..不過我讀左十幾條數學的(笑)......
因為有飛?..所以我終於都明白D數了~~...ThX~
睇左一隻碟盼盼就要走了..因為佢要幫屋企買D野..所以我勁急咁換3同佢地一齊落荃灣了..
帶左飛去食勞勞..何eC...
今日我買埋D野好番學喔~~..有計數機啦同文具個d..飛買左對紅色護膝喔~~..好靚喔~~.
比心機喔!!~..比賽我一定黎睇家!!~
我地買左cutie同boom睇喔~~..有條友著得好底死...之後我地又跑落去六合彩..
又係個條電梯喔..人地上緊黎我地就跑落去..有對情人仲立刻讓比我地跑添...哈哈~~..
跟住Bennie黎左搵我地..唔知bennie定linda話有條女好似我...車..
你都識講啦..我靚過佢家...(笑).....................
跟住去左天后到坐..唉...因為我開到屋企個冷氣好大..令到飛佢唔舒服喔~~..有d內疚喔~...
佢又標灑冷汗喎..嚇死我..好左坐左陣..好番好多了..~~
傾左陣我就陪飛去投票..哈哈..即係我已經係到公開左佢成人啦喔~~..你知你唔會嬲既!!~>.(笑).........





           累~~~

台長: satomi
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文