24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 01:40:55| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南丫島~.....行街街 幸福~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日7:幾起身去x萄島..好Q累~~行山喎..不過行到個上去..個景真係好靚..係香港勁小見到囉.~~
行到燈塔個到..望住轉說中既龜..真係好似..似到Pk..~~好得意~~.好左今日唔灑姐..
又大風..行得都唔辛苦~~..不過昨日打波打到好累..今日又咁早起身行山..好累囉~~..
行左個幾鐘就再搭船去南丫島食海鮮~~ok呀都...幾好食呀~~..之後去左買手信..好好食喔~~..
叔叔仲敎我玩石仔..我終於都識(偏)石仔啦..婆婆買左雪條比我地食喔~~..之後就番尖咀了..
好左d船唔拋姐..
之後出去旺角等飛...同佢去行街街喔~~.好開心呢......佢今日買左vans喔~~..
佢送左個筆袋比我喔~~..叫我比心機讀書喔~~..哈哈~~...thx你喔..我地行左潮
特三次啦..哈哈...未試過的.~~買唔到手鐲喔~~...不過都買左野..
今日撞到子銘喔..佢同葉俊傑行街..子銘話買金喎..~~佢戴金唔靚喔~~.買白金啦~~..
勁搞笑..佢撞到我唔會叫我的..係會打電話的~~..會唔方便喎..~~>.<
聽講你番毅進..比心機啦~~...
跟住去左食野喔~~..唔知點解我同飛食野時會漂漂地喎..唉..我地想買雜誌家..點知好早就close左了~~..
之後番荃灣..飛送我番屋企..見到我mUm~~..哈哈..我mUm又話人1d頭髮好長喔~~..
我呀mUm真的煩(笑),........
今日雖然好累..但係超勁爆開心喔~~..勁幸福喔~~

台長: satomi
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文