24h購物| | PChome| 登入
2004-01-18 23:32:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Fiona...I am Fiona...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

18.1.2004

原本諗住早幾日寫呢篇№,不過因為出街同"大掃除"而延遲到今日先寫。首先礇報飱飱個星期做過咩先!15號同鰦阿成AND阿冼出街,原本我地係去CITYSUPER見工鮁,後尾竟然因為買六合彩而唔記得鰦,好"柒"囉!不過我最後都買鰦件褸,叫做有鱓收穫啦!

跟住16號鰟日就忙啦!1點半先起身,跟住已經趕住換衫同FAI、MAN,阿成同阿冼去沙田唱LUNCH K。唱到成5點先入石澳BBQ(對唔住呀,遲晒大到,又幫唔到手),燒都10點到就租個VOLLEY波去沙灘玩。玩鰦一個鐘就出返去CAUSEWAY BAY飲№,飲到2點幾就散。今次出席鮋朋友仔有TAMMY、PALLAS、STEVEN、RAY,翔同佢GF(BANANA) ,今日玩得好開心呀!

尋日我就用鰦成日執我間房,執鰦好多№出鈬,跟住發覺自己上年年頭好多計劃好鰦要做鮋事,最後"爛晒尾"囉。執完之後真係舒服晒,不過我要投訴我細路佢鱓衫亂咁擺,好難頂呀!

新年又到,許個願先!上年YEAR 1會因為人地鮋標準而迫自己去改變,好辛苦,跟本做唔到自己,又發生鰦件唔開心鮋事。所以今年做人要做返自己,唔好纒纒因為人地一句半句說話就去改,改到自己體無完膚,最後變鰦第二個人。跟住就希望今年唔好再遇到好似上年咁唔開心鮋事,真係想有個HAPPY YEAR。仲有就係希望21號鮋六合彩全中,哈哈!

x x x x x x x x x x x x x x x x x x

時間去返1994年9月1日,我第一日開始我鮋中學生活。我所就讀鮋中學叫宣道會鄭榮之中學,坐落於大圍火車站附近,如果大家有搭開火車鮋話,就會有機會見到。正如大部份中一生一樣,我只會用兩個字形容當時鮋自己――傻仔。新環境,新同學,所有№都係好陌生。不過,話咁快,我就已經同兩個新同學一齊玩得好熟,佢地分別叫彭應迅(應棍)同冼啟業(阿冼)。中一呢一年係我中學生涯裡面最模糊鮋一頁,但係對我往後鮋生活影響好大,係一頁不可或缺鮋序幕。

中一係我放棄足球鮋時代,中一亦係我開始接觸籃球鮋時代。因為一個籃球,一群人開始彼此認識,爭吵,再到問題被解決,成為好友。

待續…

台長: KicK...
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文