24h購物| | PChome| 登入
2004-01-15 00:02:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

插曲...野生動物奇觀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14.1.2004

今日終於考晒試,考試期間好多№想寫,不過次次想寫鮋時候都好,所以攪到今日先再開始。首先講返今日考完試去邊先啦,考完試就去唱K,一行7個,3男4女。7個人包括有我、RAY、STEVEN、CECI、TAMMY,肥肥人(其實係一鱓都唔肥鮋VIVIAN)同YANNIE(又名肥欣)。一開始唱,唱到4點幾就散,原來TAMMY唱歌把聲幾好聽鮁!希望肥肥人同肥欣以後多鱓鈬一齊玩啦!

今日鮋行程當然未完,我跟住就一條友出去沙田睇DC,想買好耐鮁啦!其實一早已經睇中部PANASONIC F1,今日等埋阿媽出鈬俾錢,咁就買鰦啦!一部黑色F1就成為我第一部影像紀錄工具,我會好努力咁影多鱓靚相鮁啦!(大家唔好以為部DC係我阿媽俾錢,其實我要分期還俾佢鮁!)

x x x x x x x x x x x x x x x x x x

時間又再去前鱓,去返我生日個晚(1月10日)。呢晚我同班FRIEND出鰦去尖咀食飯,我地揀鰦巴西燒烤自助餐。一行人包括我、冼、輝、MAN,成同應棍先到尖沙咀睇衫,EXIT做緊SALE呀!睇中鰦件褸,6舊幾減到3舊幾,抵到暈,但個心又唔想咁快洗錢,最後都係冇買。點知班死人頭有№講,話我低B,睇飱都唔買,咁我想睇定鱓先嗎!

行到9點幾,去返巴西燒烤,好鬼多人,而且撞到舊同學。個舊同學叫BILLY,其實唔多熟,不過認得佢咁解。係呢度我想品評一纒佢當晚鮋衣著,佢當時身穿一件紫色貼身HENRY NECK TEE,一粒扭都冇扣,打出個心口,出面著件軍褸加條束腳褲襯對唔知咩鞋(唔記得鰦)。我個人最頂唔順係佢件TEE唔扣扭,又唔係"大隻",露肋骨當胸肌,好惡頂呀仆街!

言歸正傳,當晚鮋食物唔係唔好食,但係好鬼滯,食肉為住,冇咩其他選擇,所以我地都好快停鰦手。食飽飽就開始傾纒計,玩纒№,突然係檯面搵到樣№玩。(去過食巴西燒烤就應該知係咩)我地搵鰦兩至3隻牛牛做我地鮋主角,拍鰦一輯"野生動物奇觀"。佢地鮋動作加上佢地身上鮋字,構成一幅"壯觀"鮋景象,問你死未!

最後,俾返呢間餐廳一個評分,我會俾3個正(5個正為滿分,原本呢間都有3.5個正,但因為兩個唱歌鮋墨西哥佬唔過鈬我地張檯,所以扣0.5分)。係呢度多謝晒出席鮋朋友,今個生日好開心。(原本係仲有下半場鮋,我地想去打機,可惜網吧滿坐,所以"收皮"!)

鈬緊鮋SEM BREAK就會開始寫我鮋中學生活,請多多支持!

P.S. "百老礇…楊千嬅…小飛俠阿童木…",近排一聽到呢句№就不其然望實個電視,睇到個廣告完為止,究竟個廣告有咩咁吸引我呢?我都唔知。

台長: KicK...
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文