24h購物| | PChome| 登入
2004-09-25 01:00:37| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/9/2004 day3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期五lu~正!!唔洗返lu~

一早上地理啦..呀sir問我問題wo..但我上堂係完全訓哂囉..所以係一d都唔識答佢..我"er.."咁..幾秒之後..呀sir串到囉"唔好哂時間喇..第二個答"我挑~你冇再叫我答tim呀!!!

跟住家政..ms leung話我地勁靜囉..完全冇反應咁..我唔想架..冇理由我一條友出聲架ma..但2堂講得最多野既都係我同monkey囉..冇法啦~鬼叫冇人陪我玩咩-v-"有我一定好嘈..then整熊熊呀>v<好掂架我隻..螢光粉紅架..kaka~仲要撞d色撞黎撞去=v=哈哈~

computer堂啦..呀sir勁可愛囉~上佢堂一定笑死囉..講野好低能囉..話說呀sir就話"上次份工課要俾你地練習印野.."我反應"印野?!個printer印架wo"跟住cm話"都要練習架!!"俾呀sir笑死囉..出到去嵐嵐話"俾呀sir吹脹..要個printer練習囉"..kaka~

放學同彤~seafood~腸粉出去食kfc..6點到返到屋企..搞掂d野就睇princess dairies..好搞笑呀>v<睇左一個鐘到就stop左..要睇青出於藍ma~XDD勁好睇呀!!睇住睇完就online lu~

今日好開心呢~=v=唔知點解..心情好令..keke~

台長: connie*
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文