24h購物| | PChome| 登入
2004-08-10 14:36:22| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7/8/2004 海洋公園>v<"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同wing~ting~彤~seafood~腸粉同埋華去海洋公園啦..

3點幾出左去lu..同ting&wing要攞鴨鴨同埋買飛啦..點知地鐵間7仔d飛賣哂..我地就返興華買..買完就搭車去筲箕灣搵seafood~腸粉同華喇..

去到筲箕灣搭77啦..不過架車都兜得幾耐下..去到太古join埋彤..彤應該企左幾耐下..哈哈~

5點幾6點入到香港仔..都好多人呀..咁我地就上山玩機動遊戲啦..同wing一架啦..死傻婆嚇到佢丫..笑死我啦>v<仲見到呀哥tim- -
跟住上到去本來諗住激流先啦..點知d人多到呢..有排排啦~咁我地就去越礦飛車啦..都排幾耐~排到我地..我埋去放袋啦..點知撞到個頭= =腫埋..
玩完就去玩千秋啦..跟住海盜船..then跳樓機..呢d都唔太激- -
跟住我同腸粉~seafood同華去玩過山車..無聊死呀..千祈唔好指意我下次玩- -
then返去玩激流啦..係咁潑水呀>v<搞到成身濕哂..
出到去d人話"真係濕身架.."..其實係我好潑水之ma..如果唔係都唔會濕到透哂咁啦=v=不過好玩..
跟住seafood腸粉同華去玩360度嗰個野啦..我地買個就坐o係到等佢地..
玩完就返落山lu..

落山先shit呀/.落到去個夏水禮唔俾玩=3=條食蕉肥婆仲要串到byebye囉..
泡泡舞會>0<冇啦/.咁我地去sir滑梯啦..跟住就走了..

走既時候呢..見到有個靚仔wo..有d似kenny架>3<"咁我地諗住影佢啦..點知俾佢隔離條女聽到..話我地咁啦~超咁巴閉..笠個紙袋出街囉!!見佢靚仔先影佢咋..條女應該感到光榮啦..鄙視呀!!

then返到金鐘就搭地鐵走啦..返到黎12點幾..沖埋涼..上陣網訓覺~

台長: connie*
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文