24h購物| | PChome| 登入
2004-04-07 03:11:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ICQ語錄(0407)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A﹕講都溫書...
都冇乜人有心機溫...
自從考完中化and ue~

B﹕咁又唔係wor~~
我都唔知幾想係phy 考到e
我有做pass paper
不過做左都唔識

A﹕咁好...
我溫左咁耐...都唔知phys 溫左d咩~
pure maths 反而好想去溫~
不過過埋this week 先~

B﹕唉.....
我真係唔想死phy~~
全pass 左張成績單點到好睇d呀~~

A﹕邊個唔想呀~
但剛考完個幾科...
我已經感覺到我已經死左...

B﹕唔好傻la~~
考完就係考完ga la~~
你考左o個d科依家你control 唔到~~
你以為死o者~~
根本就未必

B﹕點解唔向前看呢??

B﹕你可能會pass ga~~
你根本你就唔知出面d 人ge result
都冇人知

B﹕你放多d 心機係未來ge科目la~~
考得好d
咁都叫對得住自己呀~~

A﹕口講當然可以啦~
個心又點會咁諗呀~

我都灰灰地...
只係想pure maths 唔好死je...
唔係我都唔知邊到搵d心機溫phys同com.~

B﹕有時d 野你要同自己講下大話先得ga~~
如果唔係成日諗住舊時
咁係唔會有進步ge 一日ga~~

A﹕大話...我何嘗未試過呢...
講左都冇用~
事實放在眼前...
我溫左咁耐phys都係唔識...

B﹕但係你溫左同未溫之前比
你係唔係記多左or明多左少少先~~

好少好少都叫做有進步

B﹕有時d 野你用第二個方法諗~~
係會有好效果d ga~~

A﹕嘩...估唔到你咁樂觀bo~

呢d進步要儲幾耐...我先會滿意呢...

A﹕呢講既道理我都識同人講一次...
問題係...真係好難心口一致呢~

B﹕好多時d 野最重要唔係對你地做
係對自己做~~
你過到自己
無論你結果係點都好
你都會開心ga ma~~

B﹕有時d 野你唔好成日諗埋一邊~~
咁係好辛苦~~

B﹕你諗得開心d 咁唔好咩??
開心d 先可以努力落去ma~~

A﹕咁你又可以放心bo~
基本上...我?醒就唔記得d唔開心既野~
不過見你肯同我討論...
我又講下my view~

呵呵...我又唔係覺好辛苦呀~
不過好唔抵~
諗返起我初讀中六既時候...
仲諗住會好似f.5咁勤力study...
個腦有晒planing...

但到依家都冇"對現"到~

A﹕真係有d諷刺~

B﹕都話唔好成日諗住舊時ma~~

係~~
有時諗下係好
可以反省下~~
不過你今日諗完,訓一覺,冇幾耐又諗
咁真係唔係咁好~~
依家冇做到咪用個other 辦法lor~~

B﹕冇大不了ga~~

B﹕你最重要係可以adjust 到你個要求~~

A﹕講咁耐...咪又係冇實質方法...

A﹕adjust到...
我只希望pure maths pass...
有個d就最好啦~

A﹕其他科...我都睇化晒lu~

B﹕咁咪向住個d 做lor~~

B﹕咁你有一科係d ge~~
都好過全部都fail晒 呀~~

A﹕我諗comp.都會pass 掛~

B﹕起碼你可以同人講你自己勁o個科都冇咩點失手

A﹕全部fall我就冇信心je~
唔fail晒都應付到既~

A﹕都失左手家啦~
到依家都未溫得晒d pure maths~
依家應該係做past paper only...
但我仲係邊溫邊做~

B﹕總之唔好對自己檢討住la~~
你同我依家都係要諗下方法點去達到自己左phy,p.maths
compu 目標

B﹕邊溫邊做都好呀~~
起碼你識ge會更識

B﹕有時唔一定要識晒全部ge~~
你係某幾個topic你識晒成為強項ge topic 就夠la~~

A﹕單靠自己又點成事...
唔同降到個要求勁低咩~
突然諗起昌明添...

B﹕佢咁pk~~
唔好用佢講ge做目標la~~

A﹕我都唔係要佢就目標...
諗起佢...因為有d火...
如果唔係佢考phys...
我有點會對phys冇興趣呢~

B﹕我鍾意樂觀d 去做
自己就覺得ok ga la~~
開心又要做唔開心又要
relax la~~

B﹕我唔講la~~
我sleep la~~
bye bye

A﹕有時係到諗...好唔好係呢2個weeks only 溫pure maths~
反正...phys都溫唔得幾多...

A﹕bibi!

台長: Kathy
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文