24h購物| | PChome| 登入
2004-08-25 19:32:55| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

連個天都唔比我停

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

攜日last day 番完份工,今日即係有第二份工做.(仲要攜日in今日做) 其實我27號都走,而家仲番工.好變態,不過有人請無理由咁折墜唔番.加上我又貪錢.唉,不過好少$$$,但係都好過o向屋企heir 鴉..而且又有份contract.我差唔多有10幾張工作contract la,好o野...唉我都係勞碌命架喇.個天都要我返完一份即係接住做第2份..既然連個天都比我停,咁我就唔好逆佢意喇.....

超無聊,今日第一日返工,我既工作就係scan d 資料入電腦,成日都係做呢樣野.我今日scan 左3個超超超級大 file 既野.完全只係scan 野, 咩都唔駛做,我諗黎緊呢幾日都係scan 野,我見佢有好多好多野要scan. 我就黎發癲. 今日講野唔夠20句.
都好極端,之前返工成日要講野,連續1-3個鐘,現在就自閉

其實我明知係咁架,我都無咩所謂,明知都係做d 庇護工場既野(無hard-feeling,只是比喻),但係我再之前份文積庇護得黎都多元化d啦,起碼都聽下電話,執黎野,出下街送貨,打下字,痴下膠水,poster( my favourite), 睇下電影,做下artwork.translate文件,online icq /msn/surf website,上website搵下資料.

台長: K25
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文