24h購物| | PChome| 登入
2008-06-08 19:50:24| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

06/08

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大姑妈同表妹翻左来
屋企都无地方容纳禁多人
所以寻晚走左去住酒店


几时开始?
我觉得我身处既E个家庭 好复杂
关系复杂 问题复杂 感情复杂
好细个,我就面对一大堆既问题
越复杂,就越有人制造问题.
一个又一个甘冲击住我地.
其实归根到底,都糸为左果样野.
点解要甘咧?
i just want a whole family~
不想要做家里的长头草,常常两边摆
不想过节的时候都烦恼要到哪里吃饭.
at least,爸妈总该在一起吧?
其实钱真糸吾重要,我从来都体得好轻.
有米用多D,无米洗少D咯.
但如果比再多既钱我,我都吾会拆晒个家.
甘简单既道理,你地竟然都吾明白.

讲翻大姑妈,
其实我都几中意距咖~
距最讲究D饮食咖啦
可能糸香港人啦,
样样野D口吻都吾同我地既.
但有D野,做左就糸做左.
我宁愿选择比时间去冲淡距
吾去捻吾去理,最好


我喜欢这种感觉
有很多很多的家人包围着我.
虽然存在很多矛盾.
我相信会有一天能回到从前



端午节快乐
我好中意食粽~
因为
好好好好味!

台長: i love u_k
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文