24h購物| | PChome| 登入
2007-01-07 18:40:22| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無癮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好在意人地有無心同我溝通.




特別係工作上,你無心既都廢事睬你(枉我之前sai咁多口水同心機....)
你要做禍d野既,ok,幫你無問題,你俾客diu 9 ,嫌老套之ma~唔關我事


問題係,咁樣大家好難"合作"落去
我都過唔到自己果關.




從來唔覺得打工/受薪=compromise一切
打工=/=無自尊,

打工要受氣,但唔係要你食X就食X


其實係互助互利,你請人都係想人幫你jei; 我有份糧之餘,都想得到d野,得到技術+進步,滿足感或其他....要Hea的話,過多幾年先啦,搵$途徑多的是,而家仲後生,咁快睇化晒就咩動力都無.

總之平淡咁過一世既,一定唔會係我 :P




山羊座最重視既,係信任.



無心溝通,即係無心為件事好啦!即係唔係做野啦!即係無"前途"啦!
(唔怪得公司做極都咁細)







唔信我又不被尊重,咁走得啦!

台長: - _-
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 數位資訊(科技、網路、通訊、家電)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文