24h購物| | PChome| 登入
2006-06-29 21:14:05| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懶 精

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

富有冒險/實驗精神既我,又做左件可以俾人盡吋既壯舉~~





果日其實有包退燒餅.....因姑娘生手緣故,無寫”退燒時服/需要時服”等警告字眼,心諗:燒得果度零,會唔會醫生無開俾我呢??





無錯,”其中一包可能係退燒餅”呢個疑問的確響腦度閃過一下,


但因為懶,so寧願安慰自己食埋佢,都唔願打去問or上網check(?!)







終於,兩日未夠食多左4大粒退燒餅!!
結果咪係勁頭暈+有d反胃 @ 0@
(p.s.唔明d人點樣服藥自殺,我就真係頂唔順)








各位,我又為大家証實左,食多左退燒餅其實無咩(其他藥唔知啦)










原始人都係咁親身試邊d果實有毒,我地而家先有命食,之ma :P

台長: - _-
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝術設計(手創、設計、室內空間、裝潢)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文