24h購物| | PChome| 登入
2006-05-19 00:14:06| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

整定

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

條路就係咁....










1. 開始厭惡本來份工,一接job就有憎既感覺----->警號:係時侯走la~
(何況留響度真係sai鬼左我,hahahahaa :P)




2. 忍唔住send resume


3. 猶豫緊quit左先搵,定繼續請假黎inteview



4. 同人事部個皇親國戚嘈,炒左~


5. 突然”放長假”,咁岩遇著要拜山(阿公)+一年一次覆診,全部一次過做晒唔洗請假------->有D野呀下(都話個天待我不薄ga啦,hahaaaa)


6. 極速唔洗7日搵到工,仲有3份我簡 :O


7. 咁岩jerry哥兩位舊同事俾老細鬧走左,終於俾我恨到個機會,hohho ^ 0^
(mug真係咁岩?!)





多謝你班PK幫我做決定,炒鬼左我,睇你地班冷血既井底之蛙幾時執~~~~~~~~ :P










*多謝我班中學同學,兩年無見一見就高呼:kung喜你喎!!慶祝下la要!!hahahaa!!
(真係極度樂觀既人先會咁反應~_~)
繼而數臭大家所見過既PK Boss,真暢快 :D








實情最奇係:點解你地仲會記得我 ?

唔打電話又唔msn,奇 @_@

台長: - _-
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文