24h購物| | PChome| 登入
2005-12-27 22:00:31| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

婊子的生辰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

婆娘 !!!





婊子 !!
(好鍾意呢兩個詞,鬧人都咁文藝 :D
見係你先鬧你ja,第二個都無tim呀~hahahaa)



整個"攞命的一吻"先 :
Happy Birthday ^ 3^



一年有4季


但見你呢,就似見織女(咁我咪牛郎? 台灣果D?hahaha)------>一年得果一次

都岩既,本人深信(好)朋友,其實唔洗成日見



果晚可能我太耐無講野,有D口窒窒


經過簡單而求其既交換禮物儀式,大家已經"交左差"
相信你今日已經拆左
(亦慶幸聖誕同生日只差幾日,等我唔洗諗多份,GOOD!! : D)




成日諗,識左咁耐,你有D咩我仲未知ga呢?





mm....應該有好多(大家咁話,ha)



*你出聲,笑爆咀張相我可以delete,hehehe






** * * *




咳左2個禮拜,胃都歪埋 (*感覺only,肺癆怕且係咁樣.......)
日日帶住支咳水響身(濫藥青年 @_@)


又川貝精又果皮煲薑又海底椰etc都唔得



唔睇醫生,唔想食眼訓咳水


點知反而中藥有D效 : O
不愧我對中醫既支持呀下,hahahaa

台長: - _-
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文