24h購物| | PChome| 登入
2004-02-21 03:34:00| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

『回顧』第三次往港麗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十二月二十二日,零三年

因為donald唔見左銀包,今日得我同ulla上港麗睇貨!!
諗住人少少問下佢幾時生日,點知係火車上見到佢填表,原來佢係天蠍座...

到左東莞火車站如常地陪佢買茶葉蛋!!
原來佢今日好趕,大家勁快/馬虎咁係12點睇晒5批貨,仲有時間坐係度傾計!
送完佢走之後,就同婉去左附近一間茶樓既fd食野,第一次坐電單車唔戴頭盔,好爽呀!
兩個人叫餸叫到個阿姐都話夠都未肯收手,最終要打包!!
大家話炒碟菜,我以為大白菜係大棵既白菜仔,點知原來係津白菜(我不好),
又點知婉都唔好但佢以為我好...對唔住農夫!!
諗住返港後往深水埗買拉鍊,點知直通車最早都要6:30,唯有又坐廠車往深圳,2點幾坐到4點幾..好好訓!!
終於買到gameboy帶,個小姐好好人又好好傾!!
返到hk火車上maggie說今日做冬的舖頭會早收,著我唔好去...幸好佢講講,打去問完真係收舖!!
回家!!

台長:
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文