24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 21:06:12| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雜記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4月11日 星期日

風和日麗+陽光猛烈+熱

訓到中午,仲要係發惡夢嚇醒,驚驚!!
未擦牙就落街買野食,無錯,
一訓醒就諗起--食!
食完,見時間仲早,
d夏天衫出黎預備隨時著,
好多好多衫,
好多仲係未剪牌,
有d衫連自己都唔記得。
每次見到呢d未剪牌既衫,
都會同自己講
"今季唔買衫腬!"
或者
"等遲d減價先再買啦"!
做唔做到就另一回事!

教笛,但唔帶笛,
都足以應付,
要吹demo?
"啦啦啦"咪得囉,
自己當練唱歌!(朋友都知我唱K既程度啦!!)

夜晚要開會,
一個全體音樂導師(學校&琴行)都要出席既會議,
其實都無乜特別議程,
大家交流下"意見"。
會議開始之前我發現左一事件,
我爸爸佢........打鼓夾band,
神奇呢?!
其中一個導師彈琴,爸爸打鼓,另一個唱歌,
三個四、五十歲既男人一齊,
好似夜總會既樂師!
勁過年輕人架!!

開完會已經十點,
但我同爸爸仲有下場要去,
the next stop is Parklane Hotel, Causeway Bay!
o係澳海城搭快線到香港站轉的士,
唔好話我老土,
第一次去香港站既機場快線 (我頂多去過九龍站咋!!),
um...有d似Hung Hum火車站囉!!

嘩,真係好耐無試過去銅鑼灣啦,
更耐無去過入夜後既銅鑼灣,
雖然第二日唔洗早起,
但我都無得行街,
o係的士度望住心愛既Tommy Hilfiger 80% off,
心都痛埋,
有欲哭無淚既感覺。

o係lobby飲野,
我叫左杯Tomato Juice,
貪佢健康嘛,
oh....好咸好咸!!
好彩都唔貴,$35,算我豪一次咁多,
不過唔係我找數!

阿爸爸既阿哥大伯真係勁,
帶左好多野比我地,
都係地道既小食,
有兩個ʒ咁多!!
真係唔知大伯佢坐飛機有無比extra charges呢??

唯有搭的士返歸,
司機大哥行舊隧道,
真係好耐耐耐咁耐無行過舊隧道,
連出口o係邊度都唔知,
一路坐一路驚,
因為慣左西隧,
驚司機"dull"路呃我地錢,
你要知嘛,
銅鑼灣去荃灣已經唔少錢,
再"dull"一"dull"路心都跳埋。

最後用左20分鐘152蚊返到屋企。



P.S.張相就係三個四、五十歲男人jum歌既情形!

台長: Wing Wing
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文