24h購物| | PChome| 登入
2004-01-12 04:00:00| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我領悟到的愛情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

愛情的真諦,
我拍過好幾次的拖,
傷過好幾次的心,
我又領悟到幾多.

我會認為愛情都有因果,
今次我在這男孩付出了許多,
下次另一男孩亦會向我付出一樣多.

無人一出世就懂得拍拖,
我自問自己的初戀也是失敗非常,
都要經過多次的失敗,
傷過,痛過,
才能成長.

拍完一次拖,
分了一次手,
我就怕找不到一個比以前好的男朋友,
但最後先知道世上還有好多好男仔.

記得細個時,
和好朋友講笑,
要找一個讀得書,
叻,靚仔,有愛心的人做男朋友,
最後先知道自己質素唔夠好,
找不到以上條件的男孩.
或者可以講話,
以上條件的人,
個個都有女朋友啦!

人大過了,
叻呀,有錢呀,靚仔呀,
有用咩,錫你咩?
現在知道實際才是好.
只要他是真心真意對你,
肯為你付出,
就夠啦!

我係一個容易愛上人的人,
不知道這是好是壞啦,
同樣我亦係一個愛上了,
便難以放手的人,
所以我次次都傷得好重.

我卻珍惜現在所擁有的愛.

台長: 開心國~小精靈~ViVi
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文