24h購物| | PChome| 登入
2004-01-12 02:50:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

假期結束

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

明天就係假期結束,開學的大日子.我今個term只讀一科關於finance的,因為想花多d時間係dissertation到.但我library份工就照常,一個星期返10hours.返一至四,早上&星期二的evening.法文都要學,星期一晚啦.我這個x'mas假都無溫過french,返去還有一個oral exam,都唔知點算.

以前我一放假就做工,完全沒有享受過咩野係叫假期,今個x'mas假終於真係好放地放假,但經過今次我會認為返工比唔返工好,你可以話我生出一條辛苦命,返工過的時間好似值得些,唔返工日日係屋企sleeping,你會懶散好多.

我的flatmate全部返哩啦,我小小開心,多多唔開心,因為個個法國女flatmate,日日開P,其實無那樣誇張,最多未日日叫d法國朋友返哩食下野,gathering下,跟住比佢occupy個kitchen到十一點,算早啦!我最唔鍾意煙味,佢地就日日係kitchen食煙,其實我可以話佢,因為一.我係Morrell hall的Residential assistant;二.Hall regulation 說不可以在common area食煙.但我唔想攪到面阻阻,所以都係算罷啦!

我見到Jon Jon的timetable都要返最少三日,其他同學仔好似小化啦,佢有一個module同我一樣,另外一個我上年已經讀了.佢都要返兩日.Bonny今個term同我一科都無一樣,鬼咩我得一科咋嗎,match到讀埋同一班都算出奇啦.

台長: 開心國~小精靈~ViVi
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文