24h購物| | PChome| 登入
2004-12-25 00:16:00| 人氣29| 回應0 | 上一篇

唉.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔開心ing....
本來想買11月的CD DATA..
已經發曬消息都無好轉@@
初時真係想放棄,之後竟然向yahoo拍賣場見到
好開心叫mona幫我
點知最後都係俾人地贏左.....................
都唔知搵得咁辛苦黎做乜.../_\.
心灰意冷...
講得無錯,希望越大失望越大



真係唔該曬陳夢夢,詩雅你地啦
算啦...唔駛幫我啦,我都唔想麻煩你地啊^^
都知唔會搵到......
我都預左
唔好意思啦,要你地睇我發【爐蘇】>^<

睇返hyde攬住tete的親熱照先...
好想快d買啊>v<
好振奮啊........哇卡卡卡~~~~~~~

台長: tsz jo
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文