24h購物| | PChome| 登入
2006-08-13 09:42:23| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

KITTY 伴魔蟲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

錯過了去年的Hide & Seek

今年我一定要去一去Secret House

所以

昨天..

永遠都唔識路的我同識睇地圖但都係唔識路的man

先相約在mtr station再轉架循環線...終於到達Secret House

.
.參
.
.觀 = ....花了約1個多鐘....
.
.中
.
.

(***最爆笑的係長頸kitty..真係... ^0^)


之後就過去apm...

食野+ 睇魔蟲 (雖然係一個交易, 但我知你暗地裡都鍾意呢d片, 我知...)

呢套戲睇到我地狂笑狂叫~~


”呀...好得意呀”

”呀...原來都仲有人性”

”d魔蟲根本就係咸蟲~”

”我今晚唔駛食飯喇”



睇完我有10個開心+10個滿足...哈哈...

btw.. the air supply luv song is excellent

”Everything good, everything fine
That’s what you are
So put your hand in mine and together we’ll climb
As high as highest star
I’m living the life time in every minute that we’re together
And I’m staying right here forever oh oh ”




ps> 喂..森美返黎喇!! 大家睇15/16喇! 我要去慶祝下咯~~










台長: jocat
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文