24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 19:09:07| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中計

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年7月31日 星期六

由於原定既活動被人放左飛機,今日改為同一眾死仔去漫畫展。

係地鐵站個時,比豬bill潤左句:

你有幾可出黎呀?!

唉…我都想同你地出黎玩架!但時間難就嘛…諗返上黎,都好耐無試過同班死仔由朝玩到晚啦…次次我都有事要早走。

好似真係我錯咁…

看看日子,阿輝差唔多要走,應該抽多d時間出黎聚下。

有d野,真係應該珍借既。

比預期時間遲左半個鐘後,終於人齊出發。

去到灣仔,阿金已經等到灰哂。上到會展,d人多到呀……前後等左九個字先入到會場,完全係失望:

一心黎睇下模型,點知賣得仲貴過我屋企樓下果檔…

一心黎睇下呢期有乜新Game,點知全場得d on九 既online game…

—心黎睇下有乜好既漫畫、精品,點知得d執到喊三聲既垃圾…

一心黎睇下d靚靚Game Girl,點知…無唔係無,係全場咁多show Girl中係有幾個靚到鬼咁,不過,觸目所見,多數係d令人唔開胃既業餘show girl,樣衰到呀…尤其係扮美少女戰士果位,真係嚇親小朋友啊!

總之,今年去完漫畫展既結論係:中計!

五點鬆d,我又要走人先,因為今晚參加左工聯會既歷史問答比賽。

今次我搵左Toby同Kelly組隊。

原本以我同toby既夢幻組合,加上kelly輔助,簡直係鑽石名單,點知…

係我無溫書!

加上班阿叔異常強悍,人地未問完題目已經出到答案!

雖然我方已經力挽狂瀾,係最後一過回合追貼對手,但係,係關鍵勝最後一題,我答錯!!!

我方以一題之差落敗。

三千蚊獎金…無緣了!

Toby,對唔住,令你的發達大計泡湯了…

Joyce,我都話唔好靠我啦…

今晚收到個消息。真係唔係咁想知道呢個事實。

原來自已真係中計。

好在一切已成過去。

無野想講。

回頭是岸…

呢個世界係有因果報應架!

你做得出呢樣野,就要預左還呀!

阿彌陀彿……

台長: J 神
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文