24h購物| | PChome| 登入
2007-01-01 21:39:12| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

06年回顧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係打呢篇回顧既時候係想睇住xanga打
但睇左一陣就發現,
其實每日我都係做同一樣野
1至5月都冇咩特別
都係返學,放學
同某人好返
去左海洋公園,玩左一d我以後都唔會再玩既野
仲第一次去左跳舞
而且第一次電頭髮呀
5月至7月就返暑期工nec
一份好悶既工
亦付我知道當差唔多日日都見同一個人既時候
係會冇野同佢講
中途亦都發生左一件事,令我對某個人改觀
8月又係生日
好朋友又冇同我一齊慶祝
點解每年都係咁
9月第一個學期開始
又返番史丹福
10月
開始返麻麻度
11月
某件事情又重現
以為是認真,但.........
12月
終於去左迪士尼
平安夜,倒數都冇出去
整個月都有灰色

今年我終於有份工做過三個月
亦令我知道感情可以完全改變一個人
而且可以不繼重覆去做分手,又一齊,又分手,又一齊
佢令我知有d野,其實有D野唔需要咁擔心
因為佢地都係得把口
也因為呢樣野,令到我對佢留下一個極唔好的印象
仲攪到我12月的不愉快
但睇返2月某一天的日記
我曾經祝福過佢地
可惜現在我都唔知自己係會繼續祝福OR.......

今年我還是要多謝我的家人
仲有PK,CHO,佢地真係幫我唔小呀
全年都諗唔到自己邊件事做得最好.
新的一年
我祝我所識的人
每人每日都開開心心

台長: tman
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文