24h購物| | PChome| 登入
2003-07-31 00:56:48| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

解決問題?

最近有一個問題
可能係受了某些人的作風影響
開始會認為問題可以自己自然地解決
我唔知點做就可以唔需要做D乜
無須再為那麼多事困擾自己

可能沒有人有什麼錯
只是有D避無可避既宿命跟隨住我
只要我一認真
對方就會唔可以開開心心咁過
有時連我自己都覺得自己好麻煩
我係一個唔多做錯事既人
但係咁就好死
因為人地想怪我都唔知由邊度開始怪
我俾自己壓力又俾其他人太大壓力
所以我唔算係一個討好既人

當然亦有好多人欣賞我
特別係d上進既人
有個朋友話係我身上可以找出d推動力
我話都想我自己係好有推動力既人
推動一下自己不知幾好
其實我都只係將自己既惰性收收埋埋
平時冇人係度先發揮出來
不過就算係假象
幫唔到自己幫到人別都好既

可惜我最想幫個位我幫唔到d乜
仲愈理愈亂


咁唔嘗試去唔再理~
可能情況就會好轉?

唔理個問題
可能先會解決到個問題?

台長: 加加
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文