24h購物| | PChome| 登入
2008-09-18 20:01:20| 人氣247| 回應0 | 上一篇

anything but ordinary 歌詞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Sometimes I get so weird

有時候我超古怪

I even freak myself out

甚至會嚇到自己

I laugh myself to sleep

我笑著哄自己入睡

It's my lullaby

這就是我的搖籃曲

Sometimes I drive so fast

有時候我開的超快

Just to feel the danger

只是為了感覺危險

I wanna scream

我好想大叫

It makes me feel alive

可以讓我絕得還活著



Is it enough to love?

這樣就足夠去愛了嗎?

Is it enough to breath?

這樣就足夠呼吸了嗎?

Somebody rip my heart out

有人撕裂了我的心

And leave me here to bleed

留我在這獨自淌血

Is it enough to die?

這樣就死而無憾了嗎?

Somebody save my life

有人救了我的命

I'd rather be anything but ordinary please

什麼我都願意 就是不甘於平凡



To walk within the lines

畫地自限

Would make my life so boring

會讓我的生命困乏

I want to know that I

我想知道

Have been to the extreme

自己曾經到達極限

So knock me off my feet

所以放開我的雙腳吧

Come on now give it to me Anything to make me feel alive

把任何可以讓我感覺還活著的東西交給我吧


Is it enough to love?

這樣就足夠去愛了嗎?

Is it enough to breath?

這樣就足夠呼吸了嗎?

Somebody rip my heart out

有人撕裂了我的心

And leave me here to bleed

留我在這獨自淌血

Is it enough to die?

這樣就死而無憾了嗎?

Somebody save my life

有人救了我的命

I'd rather be anything but ordinary please *2

什麼我都願意 就是不甘於平凡



Let down your defences

卸除你的防衛

Use no common sense

拋開你的成見

If you look you will see

如果看見你就會了解

that this world is this beautiful

這個世界是如此美好

accident turbulent suculent

我意外 有騷動 又有趣

I'm feeling permanent

我感覺到了永恆

No way I won't taste it

不可能嚐不到滋味

Dont wanna waste it away

我並不想浪費機會



Sometimes I get so weird

有時候我很古怪

I even freak myself out

甚至會嚇到自己

I laugh my self to sleep

我笑著哄自己入睡

It's my lullaby

這就是我的搖籃曲

Is it enough?

這樣就夠了嗎?

Is it enough?

這樣就夠了嗎?

Is it enough to breath?

這樣就足夠呼吸了嗎?

Somebody rip my heart out

有人撕裂了我的心

And leave me here to bleed

留我在這獨自淌血


Is it enough to die?

這樣就死而無憾了嗎?

Somebody save my life

有人救了我的命


I'd rather be anything but ordinary please

什麼我都願意 就是不甘於平凡

Is it enough?

這樣就夠了嗎?

Is it enough to die?

這樣就死而無憾了嗎?

Somebody save my life

有人救了我的命




I'd rather be anything but ordinary please

什麼我都願意 就是不甘於平凡

I'd rather be anything but ordinary please

什麼我都願意 就是不甘於平凡

台長: ☆~小艾~☆
人氣(247) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會) | 個人分類: 音樂 |
此分類上一篇:艾薇兒nobody’s_home歌詞

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文