24h購物| | PChome| 登入
2005-07-12 23:33:06| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I'll be there for you

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

英文爛的我 查了字典
把妳在文化中心跟我說的一首歌
翻中文

I guess this time you're really leaving
我猜這次妳真的要離開了
I heard your suitcase say good-bye
我聽到你的皮箱在說掰掰
And as my broken heart lies bleeding
當我破碎的心在淌血
You say true love in suicide
你說真愛已死

You say you're cried a thousand rivers
你說妳的淚哭成了千條河流
And now you're swimming for the shore
而現在妳正游向岸邊
You left me drowning in my tears
妳讓我溺死在我的眼淚裡
And you won't save me anymore
妳將不再救我

Now I'm praying to God you'll give me one more chance, girl
現在我向上帝祈求 妳能在給我一次機會 女孩
I'll be there for you
我會在這等妳
These five words I swear to you
我向妳發誓“我會在這等妳”
When you breathe I want to be the air for you
我願是你呼吸的空氣
I'll be there for you
我會在這等妳
I'd live and I'd die for you
我願妳為妳活著為妳死去
Steal the sun from the sky for you
我可以把太陽從天空中偷來給妳
Words can't say what a love can do
言語無法形容愛的可能性
I'll be there for you
我會在這等妳

I know you know we're had some good times
我瞭解妳知道我們曾經快樂過
How they have their own hiding place
快樂的時光藏了起來
I can promise you tomorrow
我能承諾你明天
But I can't buy back yesterday
但我無法買回昨天

And Baby you know my hands are dirty
寶貝你知道我的手很髒
But I wanted to be your valentine
但我想當妳的情人
I'll be the water when you get thirsty, baby
妳渴時 我將是你的水
When you get drink, I'll be the wine
妳喝酒時 我將是妳的酒

I'll be there for you
我會在這等妳
These five words I swear to you
我向妳發誓“我會在這等妳”
When you breathe I want to be the air for you
我願是你呼吸的空氣
I'll be there for you
我會在這等妳
I'd live and I'd die for you
我願妳為妳活著為妳死去
Steal the sun from the sky for you
我可以把太陽從天空中偷來給妳
Words can't say what a love can do
言語無法形容愛的可能性
I'll be there for you
我會在這等妳

And I wasn't there when you were happy
妳開心時 我沒在妳身邊
I wasn't there when you were down
妳難過時 我也沒在妳身邊
I didn't mean to miss your birthday, baby
錯過你的生日 我不是故意的
I wish I'd seen you blow those candles out
我多希望能看到你吹蠟燭

台長: 69天後的無言
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文