24h購物| | PChome| 登入
2005-01-23 18:33:37| 人氣342| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

時光飛逝之母校篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇寫過日記...

27-11-04

Heidi & shireen U grad
有人提議番中學映相
其實都幾唔la更
不過好開心可以番去
或者St paul co-ed令我得到好多
亦令我失去好多
所以自己對呢間學校有好深既感情

由於我11點要學日文& mandy要番工
大家約定830
查實大家應該估到呢個係mission impossible
最後mandy冇黎
我同heidi都訓過哂龍

地鐵到到金鐘站再行上去搭12A
條路一d都唔陌生
每次搭12A都會諗番好多過去既野
(btw 記得o個時有一期個stop既billboard係sammi隻cd寵物
仲播埋歌~勁型)

落左12A
發覺學校仲裝修緊(下?我記得我走o個陣已經裝修緊架la喎)
行到近門口撞到ms chan
佢依然係笑得咁假...

原來呢日有個中一收生talk
所以個hall好多家長

我入到女厠見到佢地整理緊件畢業袍
哈哈~跌哂膊咁、又整扣針~
跟住我地就周圍影相
hall,籃球場,5B & 3C課室,紅磚走廊,music room,changing room,gym room...

成個學校我最鐘意同最懷念既地方係籃球場
我地問個師妹借個波黎映相
跟住shireen問佢係咪籃球隊
然後指住我話:
"佢都係籃球隊...
呢度靜係得你係..." (乜呀hung唔係架咩?~唔記得la...)
突然間我又感到技癢
不過師妹呢個時候連人帶波要走la...

去到music room見到joe chan係入面
我地入去搵佢影相
唔知係咪因為我肥左好多-___-!!
佢話佢唔認得我!!!!
失望之際,衝口而出講左句:
"攪錯呀,我係choir黎架bor..."
跟住heidi就話:"一年有咁多人係choir,個個都記得咩?"
咁都係既,我仲要係o個d成日rehearsal都absent既choir member添>.<
突然間仲醒起對上上佢music堂係5年前!!!!!!!
嘩~~~真係時光飛逝得緊要!!!!!!!

最後去gym room
諗番起我走o個年都唔記得落gym room映相留念
gym room都帶俾我好多回憶
有fitness tests la~~要我地成日度高磅重~
我地3個差唔多高既爭持左幾年邊個高d
呢日終於有定奪!!!!
答案係-------------------------------------------------

heidi係最高~
我唔係最矮~
靜番o個個大家知la.....haha>....

離開左學校仲去我掛左幾年既景成同文利
買左一個飯盒share食
其實我心想一人一個先夠回味o家麻~~haha....

最後我梗係連日文堂都冇上la...

http://community.webshots.com/user/jenkayee4


下年就輪到我
佢地話對於畢業佢地冇乜特別興奮既心情
不過我諗我應該會好興奮
我仲好期待成班跳起掉帽o個刻
雖然自己唔係好top o個批
不過我諗大學畢業係我令呀媽最安慰既...

台長: 池田侑美
人氣(342) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文