24h購物| | PChome| 登入
2008-07-08 14:43:27| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

f m f m m f s s s f s s r s f m ......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

對樂隊的活動我絕少表現投入。今次可不同了,係世界女排大獎賽bor。個人認為歌曲“補”得好,編得好,歌詞好。Tomy為自己人寫野,的確係比力d。king sir問我地對住咁多人唱歌會唔會怯場;唔知點解,用joy的名義唱係唔驚的(不久之前的教會單人唱,係好很緊張的),始終人數多d係定d既。從這首歌我亦能於聲線上做多一點control,很開心。多謝iris nws,ling,lobo,樂和莉東伉儷。可借wah lo去了旅行,不能借他的相機為紅館留念…

黎緊30/7的另一個樂隊活動小妹亦係高度重視:就係Kay的concert中vocal backing和guitar rhythm。由森美的口中安排的工作,係特別有使命感的!!!他說:「英師傅想你做多少少野,想你彈埋木結他…」嘩joy工作有lur飯應的感覺真的很久沒有試過了。


我本來不信Tarot的,因3年前他說我不論做會所工作還是音樂工作都有很多星星銀幣…唔準。今次再玩,在frankie的誘導下,我的未來都幾係我心裏的影象:係托住一粒星星銀幣的農夫,環境山明水秀,頗滿意的樣子。

另一張咭上明明係寫Princess,但我亦欣然接受frankie將Princess譯做"皇后"既。深深深深深心處,係女孩子都想自己比人寵架啦…

"農夫"和"皇后"這字眼讓人聯想到別的。

去了港灣道,學界蔡生話唔洗我重考…yeah!這裏是我打乙組南華時的其中一個比賽場地。

最後紀錄一下本年十大事件之六:
1. 成為了“見習錄音師”
2. 做左張半開眼的學生證
3. 拜山活動後,麥當勞茶聚收到的消息
4. 環島單車行
5. 紅館的華麗勝利
6. 謝安安演唱會backing vocal

台長: 散心
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文