24h購物| | PChome| 登入
2021-01-26 15:41:34| 人氣40| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28歲男已經髮線後移M字額…比女朋友笑禿頭!去做F8生髮好唔好?

話說小弟前排比班兄弟笑鬼我禿頭,髮線後移到個額頭勁高,乜面子都冇曬,最後的起心肝去咗做廣告賣得好勁嘅Perfect Hair F8生髮療程,到底F8生髮好唔好,同埋work唔work?

 

點解想做F8生髮?話說小弟由細到大額頭都高高地,同埋我阿爸50幾歲已經地中海,聽講禿頭係會遺傳,所以我中學開始都好小心護理我D頭髮,唉…點知都係逃唔過脫髮危機。大學畢業之後出嚟做野,可能壓力大掛,小弟成日甩頭髮,當我察覺時已經變M字額,而且頭頂頭髮開始稀疏,好驚會變成我爸咁地中海!最慘係比我女朋友嫌棄,佢話唔想比人笑出街拖住個叔叔…呢句野嚴重打擊男人自尊!!所以我決心去做Perfect Hair F8生髮療程,睇下F8生髮好唔好!

我個頭真係搞唔掂

 

喺登記做Perfect Hair F8生髮療程之前,小弟都有search過F8生髮資料,望下網上評價F8生髮好唔好,又估唔到評價都ok,無咩差評,同埋再望一望F8生髮個價錢,都係$2888/10次,性價比幾高,就算無效都唔會心痛,所以小弟即刻登記左試做F8生髮!

 

講返當日試做過程,再答大家Perfect Hair F8生髮好唔好。由於小弟平時無做過呢d療程,所以都有少少驚比人當水魚劏,上去mk分店之前,係放低全部credit cards係屋企,先上去試F8生髮好唔好。當日一入到去,大堂都比我感覺幾好,門面光猛又整潔,而且D staff招呼好周到,知我試做Perfect Hair F8生髮療程,好快就幫我登記完,帶我入房做頭皮分析。

 

原來Perfect Hair F8生髮療程做頭皮分析,係會放大頭皮幾十倍,仲望到頭髮毛囊健唔健康,有無油脂阻塞,頭皮有無細菌之類,真係好神奇。美容顧問同小弟細心分析,我頭皮整體都健康,只係前額頭皮有大量油脂阻塞,所以毛囊運送唔到營養比頭髮,先會線前額脫髮,變M字額。但佢叫我唔洗擔心,話Perfect Hair F8生髮療程會幫到我。聽完顧問姐姐咁講小弟個心都安定返D。問我F8生髮好唔好?個下我都覺得Perfect Hair F8生髮療程幾好,I mean 員工質素同服務!

 

之後我再講埋試做F8生髮過程!治療師知小弟係第一次做美容療程,擔心F8生髮療程好唔好,所以佢每個step都同我講解得好清晰,令小弟100%安心。佢首先幫我係頭皮做深層清潔,清走阻塞毛囊油脂,之後就塗上生髮精華,再用埋軟激光髮儀器按摩吸收。而整個過程係完全唔會痛,小弟只係feel到頭皮熱熱地,其實都幾舒服,好似做緊按摩咁!

 

做完Perfect Hair F8生髮療程,美容師都有同我解釋返要點護理頭皮,但過程間完全無逼過我買package,令我好意外!所以問小弟F8生髮好唔好,我覺得整體而言Perfect Hair療程、美容師質素,都係好令我滿意!因為咁,小弟最後都比錢買左$2888/10次!

 

而家做左6次Perfect Hair F8 生髮療程,我答返大家F8生髮好唔好:「係非常之好呀!」小弟前額生左唔少BB毛,效果好令人滿意,相信我做完整個療程,就唔洗比班兄弟同女朋友笑我禿頭啦,仲唔比我一雪前恥!所以小弟好推薦比其實同我一樣M字額同髮線後移既男士,唔好唔理脫髮問題呀,去自己試下Perfet Hair F8 生髮療程啦,就知F8 生髮好唔好!宜家登記仲可以免費體驗,快啲試下啦!

宜家個頭又厚頭髮又粗

 

台長: javierjavileecha
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文