24h購物| | PChome| 登入
2006-09-27 23:39:02| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

希望聽日中六合彩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

中秋金多寶無人中,我又有機會喇,中左發達即刻就唔駛做lu!

今日好唔忿氣,有少少被人屈的感覺,本來我通知左個老師提早上去,點知佢可能唔記得左,結果遲到,最後累到大家都遲左完結,我見佢唔記得左,諗住幫佢打圓場,咪講話:「唔好意思呀,我應該再提一提你既!」點知佢竟然話:「係囉,你應該提我,我掛住改簿,改到暈暈吓,你應該提一提我!」我很生氣呀,亦開始懷疑自己,難道我真的幻想自己已經昨天提了他,根本我就未通知他早到,但想深一層,應該唔係呀,我有印象昨日俾左一張新的時間表佢,佢仲話好彩我提一提佢添,其實咁大個人,駛唔駛我下下提你呀,身為老師,成日同學生講話做人要為自己的事情負責,你又點可以依賴別人事事為你提點呢?佢仲嚇我話累到班學生遲上堂,可能後果好嚴重(因為今日有特別事務要舉行),搞到我勁驚,我心諗,堂堂大男人,你咁樣嚇個女仔,如果你真係覺得有問題,點解你當時唔即刻提出,而到事後先將責任拋俾我呀,坦白講,我係好騰雞既人,我聽完佢講之後真係好驚累到學校,如果真係令到學校出事,我一定會好內咎,同時我都認清楚呢個人,我知道如果真係出事,追究起來,佢一定將責任推在我身上......

我聽日一定會查清楚究竟我有冇提過佢,查唔到誓不罷休。如果我真係無,我錯都錯得心甘命抵呀!

台長: JanJan
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文