24h購物| | PChome| 登入
2005-12-18 23:35:04| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

看完《如果愛》了!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日睇完《如果愛》,可能期望太高,所以覺得麻麻地好睇(但我朋友話幾好睇,我諗大家口味不同!),d歌都唔係咁好聽,尤其係張學友一唱歌,即刻覺得其他人唱得唔係好好,另外池珍熙唱國語歌好怪,好明顯聽得出係跟拼音照讀,無乜感情,不過都覺得佢好犀利,話晒佢都係韓國人,好難可以講得咁流利。套戲唔係想像中咁,有好多好勁的跳舞場面,嚴格來說,張學友同金城武都冇跳過舞,跳舞果d全部係鬼佬嚟既。仲有呀,如果無曾志偉同吳君如,我覺得成套戲的感覺會好d囉,佢地出場都唔知做乜,佢地d對白又唔係好笑喎!最重要係我唔係好鍾意套戲個劇本呀,周迅咁衰,金城武仲咁鍾意佢,實在令我好氣憤,不過我懷疑現實中都可能會係咁架,俗語話「男的不壞,女的不愛」,套用在女人身上都應該一樣既。

雖然講到好似好差,我亦唔係好鼓勵朋友去睇
但係我都冇後悔睇喎,因為有金城武呀麻,咁多年佢都依然咁有型...^(oo)^

台長: JanJan
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文