24h購物| | PChome| 登入
2006-07-25 22:56:16| 人氣34| 回應0 | 上一篇

大暑都去OP

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日大暑,好地地有床唔訓有冷氣唔嘆,竟然走去……去同個傻熊去海洋公園玩。

住得近,但係都遲到,俾人話囉,無奈。Sorry呀,請你食早餐補數囉。唔好嬲呀~

食完去左搭巴士入OP,駛唔駛咁多人呀…好彩都好多車,好快可以上車入去。
入到去當然第一時間玩我最唔驚同最想玩的「滑浪飛船」啦,但有D人唔識睇地圖囉,亂咁行,好彩本公主都識識地路者。
去到排左陣隊,就有得玩。玩到濕晒,D人又係咁要我坐前面,但要唔可以向前烏喎…真係食到應。

之後去試新野(其實都唔新),就係去玩「越礦飛車」,好好玩呀。
玩完順路去左睇海獅。乜…原來…我係「海豬」?!?! 唔制呀~~~~

買左份禮物,但…點解你要左我個王子公仔呀?! 有咩可能呀!!!!
之後睇埋鯊魚,就食少少野,同玩摩天輪,仲有飛天鞦韆呀…好開心。
有個外國妹妹好得意,不過小心D呀,有個金魚佬想同你睇金魚,要小心。DANGER!!!!

勁熱同勁晒,開始有D唔舒服,但傻熊好想玩D機動遊戲。我唔敢話佢知我唔舒服,因為我知我一講,佢就會唔玩陪我架啦。唔好啦,成5年冇黎過,又咁鐘意玩,去玩啦。
結果硬住頭皮同佢玩左飛鷹。全程都合埋眼,但一落地都係好暈。叫左佢去玩海盜船,我就坐埋一邊。
佢話唔好玩囉,因為坐唔到佢最想坐的船頭同船尾。算啦,下次再玩。

跟住去睇SHOW,D海豚好得意好聰明呀…真醒目。
再去左睇水母,嘩。入面勁黑,又有D鏡咁,好易撞埋去。
但D水母真係好靚,影左相,但未俾我睇喎。

之後坐纜車落山,睇左熊貓同恐龍,見大家都唔舒服頭痛,就連夏水禮都唔玩,走左啦。
唔緊要,下次再玩。

今日好開心呀,因為有得玩,仲有你陪住我。真架,多謝你~~~
Thank you!!!!

台長: 硬朗公主
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文