24h購物| | PChome| 登入
2006-08-14 09:13:19| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

加班

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


前幾個星期,客戶要求改料,要將全部部品再報價,再加上要做其他麻煩客戶的報價,睇怕一星期都未必做得晒,結果如我所料,晚晚OT都做唔晒,上星期尾,打算OT到零晨二點,不過做到十點左右,已經覺得空氣稀薄(冇冷氣),意志力下降,氣力不繼,又冇其他人,厠所只亮著兩盞燈,四周黑漆漆的,害得我忍著回家*~*,捱到差不多十一點就走,鎖完門後才記起還未打咭,結果又要開鎖,打咭,再鎖門。

唔認老都唔得,幾年前日日係咁捱,第二朝晨咁早返到公司都得!依家,根本頂唔到幾多日,分分鐘會病埋tim,最敝就係會變得又殘又老!仲邊有人要!

最衰都係亞頭,佢又話會幫手,又叫我專心做這間客戶就可以,其他由佢做。雖然佢攞晒其他客戶既野,但就一份都無做過,淨係放左佢張枱上,最後d Sales佬咪又係追我!兜左成個圈,都係我做返晒!老實講,佢係亞頭,唔幫我都好合理,不過我唔鍾意佢講一套做一套囉,懶偉大咁主動話幫我!

台長: * J.T. *
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文