24h購物| | PChome| 登入
2006-06-06 19:02:50| 人氣32| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

趣事一則

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今早winnie俾張咭片(新vendor)我睇,叫我估吓 Law Sze Yu, Joseph係男定係女,因為要入vendor information。

我同winnie都認為英文名係男人,但中文名譯音卻似女人,正當猶豫之際,winnie話咭片上有這人既手機,建議打去試,於是乎就係我個位打電話,佢就係隔離聽,我開speaker,喺度等緊對方接電話之際,winnie有d驚,仲話不如收線算啦,我話既然都打左,無所謂啦...跟住傳出「喂」一把男聲,我就掛斷電話...

初時仲以為告一段落,過左一陣,henry飛左條電話線俾winnie,原來係Joseph打黎,問頭先係咪有人搵佢,點知winnie即刻答「唔係!」而henry亦都再一次問winnie有冇搵過Joseph,因為佢話有一個call,來電係我地公司...當然winnie再一次答「冇!」

的確winnie根本都無打過,打果個係我,哈哈,真係好好笑,估唔到佢會打番黎,亦都估唔到我會咁白痴聽winnie既建議打電話俾Joseph黎肯定係男定係女,其實我地只要問henry咪得囉,點解頭先我又諗唔到呢?


台長: * J.T. *
人氣(32) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文