24h購物| | PChome| 登入
2004-11-14 17:56:17| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

世界青年合球錦標賽---比利時(觀光)篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

世界青年合球錦標賽---比利時(觀光)篇

~首次踏足歐洲大陸,心情異常興奮^@^

~出發前只一心想著去玩而已,一點比賽的心態都沒有,更遑論要有甚麼得著,但我萬萬估唔到lee次旅程對我o既人生有著咁大o既影響,大家再睇落去就明ga la

~歐洲之旅o既首站係荷蘭,我地要先經荷蘭阿姆斯特丹機場再轉機到比利時,荷蘭個機場好大好靚,靚到唔似機場lor,根本就係一個大型購物商場黎ga

~lee度亦都係我地出師不利o既地方:由於機位不足關係,我地幾乎不能上機到比利時,最後風波雖能平息,我们順利上機,但我的行李卻被遺漏在荷蘭......shit...

~在比利時的首晚,雖然能沖涼,但係冇衫換lor.....

~次天上午晨操後,趁空檔時間出外逛逛,我們身處布魯塞爾的市郊,人口稀少,所以我們行起來相當舒服,很relax,仲影左好多靚人靚景tim~~

~歐洲的街道,一如所料,沒有高樓大厦,到處都是古舊的建築物,隨便亂影一張相都充滿濃厚的歐洲特色,真的很正.....

~悠閒過後,收拾心情,迎接比賽!!

~photo 靚人靚景之一,攝於比利時街頭

台長: Jack ONeal
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文