24h購物| | PChome| 登入
2006-04-17 01:07:16| 人氣225| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

疲倦、難忘的畢業相

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

非常感激今日有黎ge人,
無黎ge人我知道佢地有心就得la...
我都非常多謝, 真係好多謝大家的賞面.
我真係好開心有甘多人黎同我影相..
要多謝的人真係數唔晒...我都唔一一數出黎..
我真係好充心多謝大家....
我唔知今日自己有無請少左人...
如果我無請你我真係係度同你講聲sorry.
因為我真係無晒d電話..我實在係找唔到你.
總之我真係好多謝你地...真係好多謝~~~

今日真係好累...我未試過連腰骨都痛埋..
腳又痛真係百感交雜.
我都真係唔識形容/..
又渴又累的感覺真係好少試.....
雖然辛苦左一日,
不過都係值得.....

最後都係多謝各位的來臨.
我的中文水平有限..真係唔知用咩形容詞去感激..
總之就多謝晒....

台長: 火柴人
人氣(225) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文