24h購物| | PChome| 登入
2006-06-04 02:58:01| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉...玩完

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台










不出所料啦,終於玩完啦.

唔係玩囉其實...有付出過,有認真過...
應該話,其實我一直都係認真的...

對住情緒愛好波動得咁厲害既您...
我都受不了啦...

都好,算係您提出,
如果係我,咁會令人唔開心,我仲難過...
我份人記性咁差,唔開心野會好快忘記......

今日真係好難忘好辛苦...
話今日辛苦過返工真係一d都冇錯...
不斷被屈,不斷被指摘,不斷道歉,不斷被激,不斷哭,被罵...
我都好痛苦,您知嗎!?

本來一早已經打算想講分手...
因為真係頂唔順了...
但去到大圍站您又忽然對我好...
點會捨得!?
以為可以冇事落去啦...
點知...唉~

半年...
就註定我地唔可以一齊去迪迪尼了...
唉,都幾唏噓,
好似整定咁,辛苦完考完試最sweet最想一齊去既時候...
就偏偏雨落不停...
真係幾令人洩氣...
而家好啦?!唔使再諗去,就唔使睇個死人天既面色啦!

我冇欠過您d乜...真係...
相反,您比我既經歷,就真係一世難忘,
希望下世唔會再記得...
希望咁dirty既事您都唔會再犯...
唔好再傷害第二個男仔...
亦都唔好迫人幾個月要忘記呢d事...
對唔住,到今日都仲未可以...

希望您唔好再搵我...
我知自己都未捨得...一定會好辛苦...
可能係自己對上一個真係太差,報應吧!





我份人記性咁差,唔開心野一定會好快忘記......

台長: Ivan
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文