24h購物| | PChome| 登入
2008-05-13 22:38:01| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

被點名做的....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Q1. 即使你相戀前,你已知道結局是分手為終,你仍然會選擇與他/她在一起嗎?
Ans :我唔會選擇同佢一齊..因為我知道日後分手會好痛苦..會唔捨得...。

Q2. 相戀最重要係咩?
Ans : 坦誠相對, 彼此相任, 互相尊重。

Q3. 如果有個你唔鐘意ge人鐘意你, 你會被打動嗎?
Ans :但我唔like佢都無用...我唔想到時攪到連朋友都無得做。

Q4.你的理想對象是怎樣的人?!
Ans :有責任感,成熟穩重,因為我想有人照顧我一世架^^。


Q5. 拍拖中的你...中意你情人d咩啊?/ 單身的你期待几時會拍拖?
Ans : 拍拖中的我...中意佢所有野..哈哈..即使佢在你面前做d核突野..
你都會無所謂..而且..當然我同佢拍拖..我都希望佢係可以關心我.
現在單身既我..想真正找到一個愛我.真心同我一齊既人先拍拖..^^

Q6. 假如愛上一個不愛你的人,你會選擇放棄還是等他/她?
Ans :我想...選擇放棄..因為我嘗試過這個情況..真的很辛苦...

Q7. 你最多能為你喜歡的人改變到怎樣的程度?
Ans : 其實..兩個不同既人可以一齊..他們一定都會為左對方付出努力..so..
我認為呢d唔係叫改變..可以講係因為愛對方所以會互相忍讓..

Q8. 如果你發覺你所鐘意ge人有少少鐘意你, 你示愛嗎???
Ans : er...應該會先試探清楚..之後做d野令佢先向我示愛..haha

Q9. 如果你係天空入面ge一樣野,你會係咩? ?
Ans : 星星...。

Q10. 你接受到大你十年或以上的人做你的另一半嗎?
Ans : 我一直都唔介質另一半大過我...我覺得唔係問題..

台長: josephine

您可能對以下文章有興趣

人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文