24h購物| | PChome| 登入
2007-11-02 22:28:50| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

金都自助餐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚..去左食自助餐...好開心!!

因為成晚都係咁笑..

講埋d弱痴野..

見到個fd食唔晒d野..我就會話佢:非洲既小朋友想食都無得食..!!

哈哈...講多幾次..佢對著我都已經想死既樣..haha...

不過..後來我想對著一件野食講頭先個句話既時候..已經忍唔住係咁笑...

就係-雪糕.哈哈..咁非洲有d貧困既小朋友應該真係食唔到掛^^..(因為無雪櫃)

我自己都覺得個時既笑聲應該好大...=.="

但..唔知點解個刻真係忍唔住...

之後..仲同個fd用d食物整左個樣出黎..好白痴^^

我好開心..整個食飯過程真係好正..因為可以真心笑出黎..

好似係呢幾排最真...最輕鬆既笑容^^

除左同我班社工同學一齊行動時..我會最真..最輕鬆咁大笑外..

應該就係今次同個佢...

台長: josephine

您可能對以下文章有興趣

人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文