24h購物| | PChome| 登入
2007-05-23 05:58:41| 人氣50| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

~終于考完喇...吸淡空氣都焐同d嘎.~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日終于考完筆試嘎最後一科(法文)囖.

可以話繫一身都松晒.

雖然比較恐怖嘎oral都仲未開始考,

但繫起碼仲有3個星期至開始囖.


好喇..聽日莪就獎勵下自己,

聽日焐番學喇.
(哈哈哈..逃課都有一個甘好嘎理由.)



cc喺接下來嘎呢3日都要去NB考面試啊.

明明都到佐呢個時候喇,仲掛住個男仔.

望就望姖專心d,專注d考好個試,

甘峨地就可以做多3年老友兼同學喇.

焐好辜負莪今晚同你耩佐甘多嘢啊!!




今晚吖媽又逼迫莪去剪髪喇.

但繫莪堅持話焐剪囖.

上次強叔已經剪坏佐莪個旋同埋個陰喇.

好焐容易先生番好,e+又話要剪喔.

甘莪話莪自己穏髮廊剪喇,又話焐得.

話丹麥人咪又繫甘剪,而且又貴..擺明就繫話貴喇.

頂..焐理啊.莪最多番廣州一落机就去剪嘎姐.




巖巖莪上佐去睇倩姐個相册,

哈丷,,終于見到你個honey喇.

繫同你几襯喔..應該話直程繫夫妻相啊.哈丷.






呢排已經吾隻一次有人問莪譵你嘎感覺繫點喇.

但繫莪依然都繫無回答.

因爲,莪覺得莪譵你嘎感覺已經焐繫言語上面講到出來囖,

喺好耐之前,就已經刻實喺莪個心度喇.



康康主持嘎節目莪好細個就開始睇,

一直都隻認爲距竟繫識搞笑,

原來距唱歌繫超一流嘎.

第二首主打 - 離開了 -

配合著男人亢奮嘎melody同埋楊巧寧嘎喊聲.

好好聽.

離開了 - 康晉榮(康康)
編輯:斗六小安

你(如)已經離開了我 可是我還是希望你開心 就像以前一樣開心

這次妳真的要離開了 妳決定這樣放手
放在心裡的一些回憶 妳說妳不再提起

我們的愛無法繼續 有人慢慢的將我代替
代替我給妳幸福快樂 我捨不得又能如何

我們的愛走到谷底 沒關係我會好好的
我會徹底的選擇逃避 忘記妳談何容易

我和妳還是站在原地 我聽見哭泣的妳
我已經盡了最大努力 妳說妳不再考慮
(怒哄)

我們的愛無法繼續 有人慢慢的將我代替
代替我給妳幸福快樂 我捨不得又能如何

我們的愛走到谷底 沒關係我會好好的

我會徹底的選擇逃避 忘記妳談何容易
我們的愛走到谷底 沒關係我會好好的
我會徹底的選擇逃避 忘記妳談何容易

我和妳還是站在原地 我聽見哭泣的妳
我已經盡了最大努力 這次妳真的離開了
直到夢裡醒來!發現這次你真的離開了

台長: ●rOyst’er leung●
人氣(50) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

稏煷
华少,你好“man”啊!!!
2007-05-23 22:58:31
版主回應
衰女包,你加个双引號繫咩意思先?
2007-05-24 03:49:28
家姐仔
细老!果晚哦要晚修.so..听5到电话架.!

呵呵..尔迟D打比哦呀~


好多野要讲尔G架!
2007-05-27 00:56:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文