24h購物| | PChome| 登入
2005-07-17 23:11:42| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(16-17/7)義結今瀾Part II

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這個星期六,日,撈了個義工來做.
星期日,改了乘車路線,這天早了很多去到,成半個鐘吉左出來就同同學仔去左紅墈同學聲稱既全港第一間百佳廣場度行下啦~點知行下行下真係見到紅墈同學係百佳同家人逛緊超市喎~真係有緣啦~不過咁都撞到正,如果係俾佢捉黃腳雞就大件事了.
到達會場又要去倉度搬一袋又一袋既福袋出來,成個倉散到成地都係可算係壯觀...今天當場係有個烹飪比賽舉行的,加上係星期日關係,個商場既人流多左好多.由於我地本身有好多存貨因此我地今日要進取些去銷售.
比賽場地的佈置進行得如火如荼..我地既銷售亦係密鑼緊鼓...不過由於事前一晚我通知左一個住係附近既朋友來探班,佢來到後我地就去了附近食午飯了.
一間叫杏花樓的餐廳未聽過但原來都幾昂貴,26元一碟黑辣雞扒菜飯,20元一杯士多啤梨牛奶(你來到就會覺得食奶茶鮁啡超唔抵唔會叫),不過的確質素係幾好的.難怪佢有好多分店之餘個Menu係用埋日文添啦.
回到去場地,比賽已經進行了,影視藝人"曹永廉"同埋名兒童節目主持人"張美妮"都到左場,好多組參賽者都係到煮緊佢地既菜色..不過我都無乜機會行過去睇比賽...只係後來完場時有幸湧到埋去同佢地合照呢~唔知點解影到我好緊張既樣咁.
紅墈同學和媽媽又來橕場,我地優惠價佢五十元俾五袋佢!~哈~
臨完場時豪仔同我都找係呢兩日傾幕已久既一個靚女女強人影相..豪好似好o答糖咁喎..呵呵~

台長:
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文