24h購物| | PChome| 登入
2005-06-15 00:49:10| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這世上不存在不會被背叛的愛。


以為永遠不會被背叛,

或永遠不會背叛人的人都是可愛的傻子。


所有愛情,都會有枯萎的一天。


我們都是努力地在有限的時空裡,

在愛情的魔法未在彈指間消失以前,

在彼此的眼裡和心底,留下最美好的回憶。


現在的我,並不敢相信愛這種虛無縹緲的東西,
人們永遠也不會知道愛這東西何時會出現,又會否突然消失...
完美的愛情,永遠也只會發生於美麗的故事當中。
現實中,我還未遇到一個可以令我相信愛情的人,
至於光一,佢對我黎講只係一個遙遠既夢,根本冇可能同到佢一齊既...
我只希望可以有一個人,可以o係我唔開心既時候,
靜靜地咁陪o係我身邊,唔駛講任何野,
唔通咁都好難?!

P.S.我唔知你記唔記得,但係你o係上年既生日問過我一件事,當時我當你係講笑咁帶過o左,但若果我而家肯,你又會有咩反應?(我唔知你會唔會睇到,或者記唔記得le件事。但若你係記得既話,而又仍然冇變,我希望你可以俾個回覆我...)

22/6:那就是你的回覆嗎?若是的話,謝謝你。

台長: 珮.藍~*
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文