24h購物| | PChome| 登入
2006-09-26 18:08:32| 人氣36| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

未能寄出的mail

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

TO杨生:
系黎个月入边我真系有不断问我自己:我系米真系中意你,我真系肤浅?今日,我可以话比你G,同时话比我自己G:一切都系真噶,我中意噶系你!如果我肤浅,感我噶肤浅只系我好想得到你噶回应.因为我透支的付出系好难受噶,而你吝啬比于我分毫,你5会明白我噶感受.系好5要面,但你G吗?我5讲,你就5会G到.有人话:切忌什么事情都埋在心底,却暗自期望别人了解!我5G噶,如果你5讲,如果我5讲.我好5开心啊,真系好5开心.我换晒所有联系方式,而你,真系一D都无5舍得我篱个F吗?个个都同我讲,我做岩噶,因为从来,我所认识噶你系个虚壳,所以我必须远离你,我地所谓噶友情系假噶,5存在噶.中仔好狠感我话系完全5了解你,我听左好难受.因为黎一年我一直好努力了解你,体会你噶感受,点解我无办法做到?因为,因为你从来都无比机会我.你5出声,你其实都中意逃避自己挂.或者系我自己逃避所有.
今日噶局面,我再都无机会去认识你啦,甚至,你好可能会真系话我肤浅.坏人,你系个大坏蛋,一个衰人傻瓜!我真系可以忘记你吗?你真可以明白我离弃你黎个F系为左灭吗?为我自己?我可以话你G,我好5舍得,我好心疼.望住所有人会一个一个离你而去,我极想系你身边话你G,仲有我5会离开你,我会想尽一切办法去令你成长,等大家再次爱上可爱噶你.然后,你会系一个更加出色噶你.如果黎一切要付出代价,我可以用我紧有噶生命去换取你噶幸福.我只系一个穷人,穷尽我噶所有噶一生,而我都会用最珍贵噶时间帮你成就一个好好噶杨生.可惜,你眼中,我系肤浅,我早就5要你啦.其实,并无.默默感希望,我最中意噶你可以自己独立,威比所有人T.
上个学期,系励泽,你无去稳我,我个心系喊噶!我一D 都5重要?我小小噶愿望你都5可以成全我?吃蛋糕,我就觉得系好幸福噶事情.我无你捻得感复杂 啊,我系好单纯噶杂!做感多,只系我都希望我可以好似你身边噶女仔感,可以有讲有笑,可以起吃蛋糕,分担你压力,,更可以一起玩,去探险.而5系坐系宿舍等你有心血来潮果日话我G你发生咩重大噶事,又或则我系只可以从别人的口中得知.朋友5系感噶~
今日去上课噶时候我行系你后边,好似一直噶一直我总在你后边望住你.我几感渴望你会回头望一望我,珍惜我黎个朋友.我真系真系无勇气去同我自己讲,你系当我存在噶!如果有,你可5可以话我G,可5可以比个机会我重新认识一个真正噶你,而又比我同你一起努力做翻个好好噶自己啊?我话我5在乎所有系假噶,我都在乎自己系你心里边噶地位,我都在乎你爱5爱我(系另一种定义,朋友间噶).你可5可以为我望回头一次,成全我小小噶愿望,同我一起吃下蛋糕,望望星星,讲下你噶理想,讲出你压抑自己噶果D事情.
未能寄出噶mail,你又会几时T到喔.迟到,迟到,我迟到,每次都系.或则你从今都5会上黎T我写噶也,所以我又会迟到.不过你5再上黎,我都早已同自己讲,距本来就无当你系咩?我无办法令你笑过,我一直无办法改变你.果6分钟噶长途电话,其实你噶语气系话紧我G,一直,你只系求其应付下我杂.但我就因为个电话开心到傻,我厄我自己,系个进步.你会一直相信我噶.系你面前,我噶沉默同冷静都系假装噶,我根本无办法5理你.当我知道你同中仔反面,当我知道你5开心,当我知道你有咩事,其实,我都想为你分担,只系,我5可以.我知道我5系神,我无可能为你做D咩,只系,我都会竭尽我所有帮你度过难关.你知吗?我产生左一个最荒谬噶捻法,只要可以令你永远记得我,而你愿意,我甘心跨越我噶地线,紧紧只为你可以假装比到我你完全可以属于我噶24个小时.SO ,我愿意接受上帝对我噶惩罚!我系罪人!

台長: 晨曦の水母
人氣(36) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: something about飞鱼爱着水母 |
此分類下一篇:不再的向日葵
此分類上一篇:步远

斐济の奇
发泄完所有噶所有,我走去饮完牛奶爆左个玻璃樽.....好想可以开心D
2006-09-26 21:52:00
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文