24h購物| | PChome| 登入
2021-06-08 12:06:14| 人氣192| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

脫毛邊間好2021?5大脫毛公司價錢及技術比較!

脫毛邊間好?一到露美腿、美背同上臂嘅夏天,「脫毛邊間好」嘅搜尋紀錄就暴升!好多女仔真係好鐘意臨急抱佛腳LOL,包括我在內,天氣熱到開始頂唔順先去睇激光脫毛有咩優惠折扣、邊度有得試做脫毛......梗係啦脫毛兩個部位閒閒地都二、三萬蚊,唔詳細研究脫毛邊間好,絕對唔放心去買脫毛Plan(畢竟一買可能做年幾兩年㗎),唔想貼錢買難受,同我一齊做下脫毛邊間好嘅功課啦!

 

為咗方便大家比較脫毛邊間好,我整左個表比較5大脫毛公司嘅價錢同效果!以下呢幾間比較出名同受歡迎,就咁睇都知邊間打邊間,呢啲候選佳麗係我嘅心水,未必你嘅心水,如果想補充嘅話隨時PM我呀,等各位sis一齊詳細比較市面上脫毛邊間好!

 

脫毛邊間好?

價錢

效果

價錢透明度

免費體驗 (link)

D記

✰✰✰

✰✰

有,部位3選1

Clear TTP

✰✰✰✰✰ 平!

✰✰✰✰✰

✰✰✰✰✰

有,部位6選3+毛髮評估+皮膚測試

Perfect Medical

✰✰✰✰✰ 最平!

✰✰✰✰

✰✰✰✰✰

有,16個部位選1

MediLXXX

✰✰

✰✰✰

✰✰

沒有

HAxRLESS

✰✰✰ 都OK!

✰✰✰

✰✰✰✰✰

有,部位3選1

 

大家可能好奇怪點解脫毛邊間好個表無「安全度」,因為而家激光永久脫毛技術其實都好安全,好多間(尤其連鎖式大型脫毛公司)都會要求操作師要考齊牌,而激光脫毛整傷人新聞其實好少,所以呢點就唔洗考慮咁多囉我覺得,其實大部分人都考慮返脫毛邊間平LOL

 

因為我就係個窮X…...唔係,因為我個人不嬲好鬼精打細算、小資女要過精明生活,所以梗係要搵CP值高架啦!D記最歷史悠久最出名,簡直係脫毛界愛瑪仕,但價錢都係愛瑪仕級數......算啦,而且聽講價錢勁唔透明又十分hardsell,我只係想做腋下同前手唔想搞咁多野。其實對MediLXXX都好有好感,不過同樣係因為佢貴、而且好多都係組合價......最後揀咗三間都新新吔、比較平嘅做脫毛邊間好大比較!

 

睇表都知,分別就係HAxRLESS、Perfect Medical嘅A3同Clear嘅TTP,三間之中有兩間係專做脫毛、感覺好專業,脫毛公司價錢比較2021喺下面睇:

 

脫毛部位

HAxRLESS

Perfect Medical A3

Clear TTP

腋下

$ 3820

$ 333/6次

$ 4800/6次

上下唇

$ 2940

$ 333/6次

$ 4800/6次

小腿

$ 14560

$ 333/6次

$ 4800/6次

前手

$ 12250

$ 333/6次

$ 4800/6次

上背

$ 12250

$ 333/6次

$ 4800/6次

比堅尼位

$ 8260

$ 333/6次

$ 4800/6次

 

脫毛邊間好—第三名:HAxRLESS

 

HAxRLESS係新新哋而且最近打廣告打得好勁!最受歡迎嘅Underarm同比堅尼位價錢係平,而且佢地專做脫毛,所以感覺好pro,都幾吸引下......上網睇HAxRLESS價錢算係中間、評價都還好,正正常常,不過我算係毛孩、毛多個種人,聽講HAxRLESS脫得6次,之後一年只得3次保養,如果個6次脫唔清我咪GG…...我真係好希望可以一次脫清,無咩奶油同一個部位買兩次Plan係咪?我真係無咁多筆直,同埋因為佢地無組合優惠價,雖然Underarm係抵嘅,3字頭可以接受,但前手已經跳到成萬蚊......我覺得自己負擔唔起,所以思前想後都係Bye Bye先!

 

ps.聽講有會員code定咩會再抵啲?有無sis知?



脫毛邊間好—第二名:Perfect Medical A3—平到笑!

 

脫毛邊間好點解P記會榜上有名呢?佢地唔係專做脫毛!事實上對美容界有啲認識嘅都知P記其實咩都做,激光脫毛、激光生髮、咩幸福椅呀收陰機、爆脂機......總之咩都有啦!不過樣樣都好似評價唔錯咁,我利申自己不嬲係去Perfect Medical做Pico打斑嘅,一直都覺得價錢公道同效果好好,所以一諗脫毛邊間好,都諗住幫襯返P記!因為佢地有成16個部位比你揀,同埋有合約保證無效退款,極度霸氣......而且333/一個部位打足6次,就算你係大佛佛轉世睇緊脫毛邊間好,佢都無得輸!最多咪比666蚊做足12次,咩胎毛都脫清啦下話?

 

不過......因為有更好嘅選擇,所以最後我都係含淚拋棄咗抵到爛,簡直係跳樓大特賣嘅Perfect Medical A3!鬼叫Clear有3種波長你得1種咩......(雖然1種波長用嚟永久脫毛係夠用有突,不過人都係貪心嘅......)

 

脫毛邊間好—冠軍:Clear TTP—同時用3種波長、價錢公道!我揀佢!

 

脫毛邊間好嘅總冠軍就係Clear,佢最出名就係有全球唯一3波長脫毛技術,波長分別係810、755同1064nm,即係點?即係全方位包抄毛囊上中下路,可以令毛毛無得留低、做到真正「絕育」囉!老老實實,點都係3波長好過、抵過1種波長啦係咪?(臉部激光好多都係得1至2種波長㗎咋)嗯......市面上好似好少3波長脫毛,其實好多脫毛公司甚至收埋收埋,淨係同你講我地係永久脫毛,但你連佢用咩技術、咩波長都唔知,真係好無安全感......我就鐘意Clear資料夠透明、價錢都好透明,啱就啱、唔洗浪費大家時間,亦都唔驚上去先收天價或者比人Hardsell,你話係咪?

 

我已經上去Clear免費體驗左一次TTP脫Underarm、前毛同上唇,同埋知道咗好多關於自己皮膚同毛髮嘅野,原來粗黑毛先有最好嘅脫毛效果呀sis,開心死我!治療師好專業好細心,所有動作都好溫柔、做任何野之前都會同你解釋清楚,脫毛過程唔痛嘅、亦一啲都唔hea做,夫復何求呀?最後我試完無即時買Plan都無hardsell、無黑面,總之全程感覺都好好!

 

脫毛邊間好呢樣嘢其實豐儉由人,我覺得脫毛療程水份好多,所以真係要刷亮眼睛呀sis,睇清楚你係幫人比緊鋪租、廣告費定係買一個脫毛療程真係需要咁多錢......尤其係價格唔透明,死都要你上去免費體驗完先同你講嘅,應該都可以唔洗試啦!

 

脫毛邊間好,報告到呢度!我已經揀左Clear TTP3波長,各位sis可以再自己衡量下脫毛療程價錢同技術,搵返啱自己心水嘅最佳脫毛療程呀!最後嘅最後,我都擺返條免費試做Clear TTP 3波長激光脫毛Link比大家參考下啦!

 

👉Clear TTP 3波長激光脫毛免費試做

台長: icyyip
人氣(192) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文